tisdag 13 november 2007

Fascinerande

Svenskar är sexgalningar
- mig inkluderad

Disträ: Blev ännu en gång distraherad av datorns oändliga kapacitet. Har dock inte utvecklat mina datorkunskaper längre än till att klicka på internetikonen och skriva in en adress och besöka den. Men distraherad likväl.

Sexgalning? Men det som var mest fascinerande av allting, var min kära startsida. En kvinna med en sensuell blick kramar om en man, rubriken "Motionera mera - och öka din sexuella njutning". Nyfiken som man är som svensk tänker man genast: Fräckt! Hur då? Varpå man klickar på den fina bilden för att äntligen bli upplyst.
Chockerande: Men. Så långt kom jag inte. Tydligen har fler tänkt likadant, länken går inte att komma in på pga av överbelastning. Inte får jag se några revolutionernade forskningsupptäcker, inte får jag reda på vilken motion som ökar njutningen mest och vilken som är sämst. Nej istället får jag se ett timglas vändas upp och ner hundra gånger till jag kommer till den spännande sidan: SERVER IS TOO BUSY
Slutsats: Ja.... svenskar är sexgalningar. Alla vill öka sin sexuella njutning. Tydligen även jag inräknad. Hade Sifo gjort en undersökning på antal klick på den där annonsen hade nog deras system pajat.

Svenskar borde helt enkelt sluta vara så låtsaspryda och visa hur sexgalna de egentligen är offentligt.


Annars är jag arg på mig själv. Varför ska jag jämt ha en tendens att börja vara elak mot folk som jag egentligen vill gilla. Varför ska jag jämt intala mig att de är inte något för mig? Skärpning?

Inga kommentarer: