torsdag 14 februari 2008

Alla hjärtans dag

Egentligen gillar jag inte alls alla hjärtans dag, jättefint och så med att man kan ge presenter till dem man gillar eller skicka en anonym ros för att visa att det finns någon där ute som gillar en. men jag gillar inte det helt. Varför bara visa på en specifik dag att man gillar någon? Är det inte så mycket underbarare när man får det spontant, när någon bara går fram till en och ger en en stor kram och säger rakt ut "jag gillar dig". Måste det bli så uppmärksammat att det är just idag man ska göra det. Nä tack, jag gillar att visa folk vad jag tycker och tänker om dem när jag känner för det. Dock utan rosor och presenter, det räcker mer och väl med en kram eller en klapp på axeln när någon har det tufft. Alla hjärtans dag är inte riktigt helt okej. Nä, inte helt OK.

Inga kommentarer: