onsdag 20 februari 2008

Kickoff och ångest

Var på kickoff med nationen, härliga tider! Det var innan jag fick en släng av massiv ångest, idag har jag massiv ångest. Igår kunde jag inte sova för ångest. Ångest?
Kickoff var skoj, och gissa vad. Vi var i Skanör. Hur konstigt som helst, hade en känsla att det var dit vi skulle. Skojskoj. Jag gick och la mig halv sju på morgonen och blev väckt klockan 8 av att vi skulle städa stället. Tur jag fick ett glas o'boy och fick åka buss hem. Klockan kvart över tio låg jag i sängen fullt påklädd och sov som en stock.
Hade ett snack med studievägledaren. 1,5 år studier kvar. Härliga tider. Det får nog bli företagsekonomi. Tyvärr. Men det kan vara bra. Kanske?

Ångestfylld känsla, tenta imorgon om 12 timmar. Klockan 8 till 1300. Längtar tills jag får ut tentan så jag VET på riktigt om jag kan det eller inte. Undrar om jag har pluggat tillräckligt. Ska gå och lägga mig i sängen fundera och sen titta på Top Model. Som jag har längtat!

Imorgon. Klockan 1300 kan jag börja leva igen.
Men helst av allt vill jag leva med dig.

Inga kommentarer: